Filtreler
Erişime Açık

Lise öğrencilerinde farklı bağlanma stilleri ve yetiştirilme tutumlarının nomofobi düzeyleri ile ilişkileri ve duygu düzenleme becerilerinin bu değişkenler arasındaki biçimlendirici rolü

Vakkas Özbek

Bu araştırmanın amacı, lise öğrencilerinde farklı bağlanma stilleri ve yetiştirilme tutumlarının nomofobi düzeyleri ile ilişkisi ve duygu düzenleme becerilerinin bu değişkenler arasındaki biçimlendirici rolünü incelemektir. İlişkisel tarama modelinde tasarlanan araştırmanın örneklemini İstanbul'un Bakırköy ilçesindeki 377 öğrenci oluşturmaktadır. Araştırma grubu, rastgele örneklemedir. Veri toplamak için Kişisel Bilgi Formu, Nomofobi Ölçeği, İlişki Ölçekleri Anketi, Çocuk Yetiştirme Tutumları Ölçeği ve Kişilerarası Duygu Düzenleme Becerileri Ölçeği kullanılmıştır. Bağımsız değişkenler; bağlanm ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms