Filtreler
Erişime Açık

DESTİNASYON PAZARLAMASININ GÖRSEL HARİTALAMA TEKNİĞİ İLE BİBLİYOMETRİK ANALİZİ Bibliometric Analysis of Destination Marketing with Visual Maping Technique

Tayfun Güven

Globalleşme ve teknolojik gelişmeler dünya düzeninde ve tüm sektörlerde önemli değişikliklere neden olmuştur. Turizm sektörü de değişimlerden nasibini almış yeni global ekonomik düzende büyüyen sektör olarak çıkış yapmıştır, Turizmin sektörel büyümesi, faaliyetlerinin büyük çoğunluğunun da destinasyonlarda gerçekleşiyor olması, destinasyonların tanıtımının yapılarak, alternatiflerden daha çekici kılınması gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. Bu da literatürde ‘Destinasyon Pazarlaması’ olarak tanımlanmaktadır. Çalışmada “Destinasyon Pazarlaması” hakkında 2005-2022 yılları arasında yapılmış olan bi ...Daha fazlası

Erişime Açık

COĞRAFİ İŞARETLİ ÜRÜNLERİN GASTRONOMİ TURİZMİ DESTİNASYONUNA ETKİSİ: İZMİR İLİ ÖRNEĞİ

Haydar Şahin

Anadolu, bulunduğu coğrafi konumun etkilerinden dolayı oldukça zengin bir mutfak kültürünü barındırmaktadır. Ticaret yollarının üzerinde yer alması ve bu topraklarda yaşamış olan uygarlıkların bıraktığı kültürel mirasların etkilerinden ötürü, bugünkü çok çeşitli bir mutfak kültürü meydana gelmiştir. Bununla birlikte, yiyecek ve içecekler üretildikleri ya da kökeninin bulunduğu yörelerin isimleriyle eşleştirilmiştir. Yöresel ürünlerin korunabilmesi, taklitlerinden ayırt edilebilmesi ve ilgili ürünlerin üretim ve tüketim ritüellerinin bozulmadan gelecek nesillere aktarılabilmesi amacıyla coğrafi ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms