Filtreler
Erişime Açık

İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bağlanma stilleri ile bağımsız öğrenme becerileri ve okul mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki The relationship between attachment styles and independent learning skills and school levels of happiness among 4th grade primary school students

Gülbahar Seyran

Bu çalışmada ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin bağlanma stilleri ile bağımsız öğrenme becerileri ve okul mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu İstanbul ilinin Üsküdar ilçesindeki resmi ilkokullardan 4. sınıfa devam eden 300 öğrenci oluşturmaktadır. Araştırmaya katılmaya gönüllü olan 300 öğrenciye Kerns Güvenli Bağlanma Ölçeği, Bağımsız Öğrenme Becerisi Ölçeği, Okul Çocuklarının Mutluluk Envanteri ölçek sahiplerinden izin alınarak uygulanmıştır. Araştırma katılımcılarından elde edilen veriler Sosyal Bilimler İçin İstatistik Programı olan SPSS 25 paket pr ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms