DİJİTAL ORTAMDA MARKA İLETİŞİMİNDE FAYDA/ ZARAR EKSENİ: VAKA ANALİZLERİ

ÖNSÖZ
SUNUŞ
SPOR ORGANİZASYONLARINDA DİJİTALLEŞME ve İNOVASYON: 2020 TOKYO OLİMPİYAT OYUNLARI
ÖRNEĞİ
Volkan EKİN ................................................................................... 1
Giriş ................................................................................................. 1
1. Sporun Örgütlenmesi ................................................................... 4
2. Olimpiyat Oyunlarının Tarihçesi ................................................. 7
2.1. Olimpiyat Oyunlarının Önemi .............................................. 8
3. Tokyo Olimpiyat Oyunlarının Hikayesi ...................................... 8
4. Olimpiyat Oyunları ve Teknoloji İlişkisi ................................... 10
5. 4.1 Tokyo 2020 Olimpiyatlarında Dijital Uygulama
6. Örnekleri Olympics Uygulaması ......................................... 15
6.2. E-Spor ve Tokyo Olimpiyatları .......................................... 18
Sonuç ............................................................................................. 21
Kaynakça ....................................................................................... 24
FİZİKSEL VE DİJİTAL PAZARLAMA ENTEGRASYONU: GETİR ÖRNEĞİ
Hatice AYDIN ............................................................................... 26
Giriş ............................................................................................... 26
1. Literatür Taraması ..................................................................... 29
1.1. Fijital Pazarlama Kavramı .................................................. 29
1.2. Fijital Pazarlamada Uygulama Örnekleri ........................... 31
1.3. GETİR ile İlgili Genel Bilgiler ........................................... 36
2. Getir Fijital Pazarlama Uygulamasının İncelenmesi.................. 38
Sonuç ve Öneriler ..........................................................................
41 DİJİTAL ORTAMDA UZAKTAN ÖĞRENMENİN
PAZARLAMASI: ‘MASTERCLASS PLATFORMU’NUN
YOUTUBE TANITIM VİDEOLARI ÜZERİNE BİR DURUM
ÇALIŞMASI
Mustafa Çağatay TOK ................................................................... 49
Giriş ............................................................................................... 49
1. Dijital Çağda Uzaktan Öğrenme ................................................ 50
2. Uzaktan Öğrenmenin Pazarlaması ............................................. 53
3. Video ve Youtube ...................................................................... 54
4. Masterclass Platformu ............................................................... 57
5. Yöntem ...................................................................................... 59
6. Bulgular ..................................................................................... 59
6.1. Anlatı Yapısı ...................................................................... 62
6.2. Metin ................................................................................. 63
6.3. Görsel ve Grafik ................................................................ 65
Sonuç ............................................................................................. 69
KRİZ DÖNEMLERİNDE KURUMSAL İTİBARI KORUMAK
MÜMKÜN MÜ? ‘KOÇ HOLDİNG’
Murat GÜREŞÇİ............................................................................ 77
Giriş ............................................................................................... 77
1. Kurumsal İtibar ve Kurumsal İmaj Yönetimi ............................ 78
2. Araştırmanın Yöntemi ............................................................... 79
3. Kurumların Covid 19 Krizi Dönemi Yansımaları ..................... 80
4. Kriz Dönemlerinde Kurumsal İtibarı Korumak Mümkün Mü? . 83
Sonuç ............................................................................................. 90
Kaynakça ....................................................................................... 91
DEĞERLERİN DİJİTALDEKİ İZ DÜŞÜMÜ: ‘TOYOTA’
Arzu KIZBAZ ................................................................................ 93
Giriş ............................................................................................... 93
1. Dijitalleşen Dünyada Değerlerle Var Olabilmek ....................... 96
1.1. Değer Kavramı ve Marka Değeri ........................................ 96
1.2. Dijital bir Evrende Değerlerle Dönüşebilme Yetisi ............ 96
2. Toyota’nın Var Oluş Hikayesi ................................................... 99
2.1. Toyota’nın Misyonu ve Değerleri ....................................... 99
3. Toyota’nın Başarısındaki Rotası: Toyota Way ........................ 100
4. Araştırmanın Yöntemi ve Evreni ............................................. 103
4.1. Toyota Marka İletişiminde Fark Yaratan Örnekler .......... 103
4.2. Araştırmanın Bulguları ..................................................... 109
Sonuç ........................................................................................... 111
Kaynakça ..................................................................................... 115
YAZARLARIN ÖZ GEÇMİŞLERİ......................................... 118


Görüntülenme
88
16.09.2022 tarihinden bu yana
İndirme
1
16.09.2022 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
27 Ağustos 2024 13:03
Google Kontrol
Tıklayınız
Tam Metin
Detaylı Görünüm
Eser Adı
(dc.title)
DİJİTAL ORTAMDA MARKA İLETİŞİMİNDE FAYDA/ ZARAR EKSENİ: VAKA ANALİZLERİ
Yayın Yılı
(dc.date.issued)
2021
Tek Biçim Adres
(dc.identifier.uri)
https://hdl.handle.net/20.500.14081/1626
Özet
(dc.description.abstract)
ÖNSÖZ SUNUŞ SPOR ORGANİZASYONLARINDA DİJİTALLEŞME ve İNOVASYON: 2020 TOKYO OLİMPİYAT OYUNLARI ÖRNEĞİ Volkan EKİN ................................................................................... 1 Giriş ................................................................................................. 1 1. Sporun Örgütlenmesi ................................................................... 4 2. Olimpiyat Oyunlarının Tarihçesi ................................................. 7 2.1. Olimpiyat Oyunlarının Önemi .............................................. 8 3. Tokyo Olimpiyat Oyunlarının Hikayesi ...................................... 8 4. Olimpiyat Oyunları ve Teknoloji İlişkisi ................................... 10 5. 4.1 Tokyo 2020 Olimpiyatlarında Dijital Uygulama 6. Örnekleri Olympics Uygulaması ......................................... 15 6.2. E-Spor ve Tokyo Olimpiyatları .......................................... 18 Sonuç ............................................................................................. 21 Kaynakça ....................................................................................... 24 FİZİKSEL VE DİJİTAL PAZARLAMA ENTEGRASYONU: GETİR ÖRNEĞİ Hatice AYDIN ............................................................................... 26 Giriş ............................................................................................... 26 1. Literatür Taraması ..................................................................... 29 1.1. Fijital Pazarlama Kavramı .................................................. 29 1.2. Fijital Pazarlamada Uygulama Örnekleri ........................... 31 1.3. GETİR ile İlgili Genel Bilgiler ........................................... 36 2. Getir Fijital Pazarlama Uygulamasının İncelenmesi.................. 38 Sonuç ve Öneriler .......................................................................... 41 DİJİTAL ORTAMDA UZAKTAN ÖĞRENMENİN PAZARLAMASI: ‘MASTERCLASS PLATFORMU’NUN YOUTUBE TANITIM VİDEOLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI Mustafa Çağatay TOK ................................................................... 49 Giriş ............................................................................................... 49 1. Dijital Çağda Uzaktan Öğrenme ................................................ 50 2. Uzaktan Öğrenmenin Pazarlaması ............................................. 53 3. Video ve Youtube ...................................................................... 54 4. Masterclass Platformu ............................................................... 57 5. Yöntem ...................................................................................... 59 6. Bulgular ..................................................................................... 59 6.1. Anlatı Yapısı ...................................................................... 62 6.2. Metin ................................................................................. 63 6.3. Görsel ve Grafik ................................................................ 65 Sonuç ............................................................................................. 69 KRİZ DÖNEMLERİNDE KURUMSAL İTİBARI KORUMAK MÜMKÜN MÜ? ‘KOÇ HOLDİNG’ Murat GÜREŞÇİ............................................................................ 77 Giriş ............................................................................................... 77 1. Kurumsal İtibar ve Kurumsal İmaj Yönetimi ............................ 78 2. Araştırmanın Yöntemi ............................................................... 79 3. Kurumların Covid 19 Krizi Dönemi Yansımaları ..................... 80 4. Kriz Dönemlerinde Kurumsal İtibarı Korumak Mümkün Mü? . 83 Sonuç ............................................................................................. 90 Kaynakça ....................................................................................... 91 DEĞERLERİN DİJİTALDEKİ İZ DÜŞÜMÜ: ‘TOYOTA’ Arzu KIZBAZ ................................................................................ 93 Giriş ............................................................................................... 93 1. Dijitalleşen Dünyada Değerlerle Var Olabilmek ....................... 96 1.1. Değer Kavramı ve Marka Değeri ........................................ 96 1.2. Dijital bir Evrende Değerlerle Dönüşebilme Yetisi ............ 96 2. Toyota’nın Var Oluş Hikayesi ................................................... 99 2.1. Toyota’nın Misyonu ve Değerleri ....................................... 99 3. Toyota’nın Başarısındaki Rotası: Toyota Way ........................ 100 4. Araştırmanın Yöntemi ve Evreni ............................................. 103 4.1. Toyota Marka İletişiminde Fark Yaratan Örnekler .......... 103 4.2. Araştırmanın Bulguları ..................................................... 109 Sonuç ........................................................................................... 111 Kaynakça ..................................................................................... 115 YAZARLARIN ÖZ GEÇMİŞLERİ......................................... 118
Dil
(dc.language.iso)
Tr
Tür
(dc.type)
Kitap
Yazar
(dc.contributor.author)
Arzu Toğuşlu Kızbaz
Konu Başlıkları
(dc.subject)
DİJİTAL
Konu Başlıkları
(dc.subject)
MARKA
Konu Başlıkları
(dc.subject)
FAYDA, ZARAR
Yayıncı
(dc.publisher)
Kriter Yayınevi
Analizler
Yayın Görüntülenme
Yayın Görüntülenme
Erişilen ülkeler
Erişilen şehirler
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms