Filtreler
Erişime Açık

OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇOK FAKTÖRLÜ LİDERLİK STİLLERİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENİLMİŞ ÇARESİZLİK DÜZEYLERİ VE İŞ DOYUMUNA ETKİSİ

Nilgün Göleş

Bu araştırmanın amacı, okul öncesi kurumlarda görev yapan öğretmenlerin algıladıkları çok faktörlü liderlik stillerinin, öğrenilmiş çaresizlik ve iş doyum düzeyleri üzerindeki etkilerini incelemektir. Araştırmanın örneklem grubunu ana kütlenin içinde bulunan basit tesadüfi örnekleme yöntemiyle belirlenen İstanbul İli Avrupa Yakasında Beşiktaş, Beyoğlu, Eyüpsultan, Kağıthane ve Şişli ilçelerinde görev yapan 430 okul öncesi öğretmeni oluşturmaktadır. Araştırma çalışmasının geçerlilik ve güvenirliğini arttırması açısından il genelinin sosyo-ekonomik düzeyini yansıtabileceği düşüncesiyle ilçeler b ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms