Filtreler
Filtreler
Bulunan: 1 Adet 0.001 sn
Erişime Açık

ÖZEL YETENEK TANISI ALMIŞ VE ALMAMIŞ İLKOKUL 3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİN MÜKEMMELİYETÇİLİK, UMUT VE KAYGI DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ

Recai Özkan

Bu araştırmanın konusunu, özel yetenekli tanısı almış ve almamış ilkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerin mükemmeliyetçilik özellikleri ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkide öğrencilerin umut düzeylerinin biçimlendirici rolünün incelenmesi oluşturmaktadır. Ayrıca araştırmanın mükemmeliyetçilik ile kaygı düzeyinin demografik değişkenlere (cinsiyet, anne-baba eğitim düzeyi, sosyo-ekonomik statüleri) göre farklılaşması da test edilmiştir. Çalışmaya İstanbul ilinde bilim ve sanat merkezleri ve ilkokullarda 3. ve 4. sınıfa devam eden toplam 551 öğrenci katılmıştır. Araştırma örnekleminde 276 özel yete ...Daha fazlası

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms